Analytická AI platforma pro kontaktní centra
EMMA vám díky analýze obsahu konverzací s klienty poskytne přehled a umožní maximálně využít potenciál kontaktního centra.
Základní informace
Klíčové vlastnosti
Omnichannel
Získejte komplexní pohled na klienta díky propojení komunikačních kanálů. Nalezněte jednoduše kontext hovorů a posilujte obchodní výkon i zákaznickou zkušenost.
Přehled o callcentru
Sledujte obsah dění v kontaktním centru. Formou témat mějte přehled o tom, proč klienti volají a píší. Poznejte zákaznickou spokojenost.
Vytěžujte prodejní signály
Změňte model kontaktního centra a přidejte akvizici. Díky prodejním signálům budou vaši operátoři schopni nabízet ty správné doplňkové produkty ve správný čas. Detekujte nevyužité prodeje s EMMA.
Mentoring a zpětná vazba
Proaktivní návrh nových témat pomáhá identifikovat trendy a nové prvky, které se vyskytují v analyzovaných konverzacích. Uživatelská validace automatizovaných aktivit zároveň pomáhá průběžnému zdokonalování.
Online přepis a analýza
Analýza v EMMA navíc může probíhat i v reálném čase přímo v průběhu komunikace s klientem. Nechte si aktivně pomoci s efektivnějšímvyřízenímklientských požadavků.
Scoring operátorů a sledování metrik
Informace ze všech kanálů jsou automaticky analyzovány NLP nástroji. Již nemusíte hovory znovu poslouchat a hledat souvislosti sami. O to se postará umělá inteligence a vy ušetříte čas.
Labels
Zařazení konverzací do odpovídajících skupin, ať už ručním tagováním, dotazy a pravidly, NLP, pokročilými AI modely, nebo pomocí LLM. K tomu v EMMA slouží Labels. Vy už vše snadno najdete.
Otevřenost | Bezpečnost | Provoz
Otevřenost umožňuje jít s dobou a globálním vývojem. Využíváme nejnovější technologie umělé inteligence a služby našich partnerů: IBM watsonx.ai, Microsoft Azure, OpenAI GPT, Meta LLaMA, Google Gemini, SparkNLP, OpenNLP, Phonexia. EMMA se snadno napojí přes API – od získávání a zpracování dat až po UI. Platforma EMMA počítá s přísnými požadavky na bezpečnost. Můžete ji provozovat jako cloudovou službu i přímo u vás bez přístupu k internetu.
Z našeho blogu